Search

Uporabna psihologija za vsakdan

Opolnomočenje, odkrivanje potencialov, psihološko svetovanje in še več. Uporabna psihologija za vsakdan.

Samopomoč pri premagovanju socialne anksioznosti

V eni prejšnjih objav ste lahko prebrali več o razliki med introvertiranostjo in socialno anksioznostjo. Če ste se prepoznali v opisu težav, s katerimi se soočajo osebe s socialno anksioznostjo, a ne želite, da le-ta še naprej določa vaše življenje... Continue Reading →

Advertisements

Kako določiti razliko med introvertiranostjo in socialno anksioznostjo?

Razjasnimo takoj na začetku: socialna anksioznost in introvertiranost sta dva različna pojma. Če pri introvertiranosti gre za osebnostno lastnost, ki jo opredelimo kot nizko motivacijo za iskanje socialne interakcije, je socialna anksioznost strah pred socialno interakcijo z drugimi ljudmi.  ... Continue Reading →

Čuječnost v praksi – čuječe poslušanje

Čuječnost je mogoče v vsakdanje življenje vpeljevati tako, da se na različne načine s sprejemajočo in neobsojajočo držo osredotočamo na trenutek tukaj in zdaj. Pri tem je pomembno, da ostajamo pri sebi - kot sidrišče pogosto uporabljamo dihanje, pri čemer... Continue Reading →

Čuječnost v praksi – čuječe zavedanje

Čuječnost je mogoče v vsakdanje življenje vpeljevati tako, da se na različne načine s sprejemajočo in neobsojajočo držo osredotočamo na trenutek tukaj in zdaj. Pri tem je pomembno, da ostajamo pri sebi - kot sidrišče pogosto uporabljamo dihanje, pri čemer... Continue Reading →

Čuječnost v praksi – čuječe opazovanje

Prakso čuječnosti je mogoče v vsakdanje življenje vpeljevati tako, da se na različne načine s sprejemajočo in neobsojajočo držo osredotočamo na trenutek tukaj in zdaj. Do sedaj smo spoznali čuječe dihanje, kot drugo iz sklopa vaj čuječnosti za vsakdan pa si... Continue Reading →

Čuječnost v praksi – čuječe dihanje

Prakso čuječnosti je mogoče v vsakdanje življenje vpeljevati tako, da se na različne načine s sprejemajočo in neobsojajočo držo osredotočamo na trenutek tukaj in zdaj. Pri tem je pomembno, da ostajamo pri sebi - kot sidrišče pogosto uporabljamo dihanje, pri... Continue Reading →

Preproste vaje čuječnosti za vsakogar: čuječnost v praksi

Če ste prebrali katerega od mojih prispevkov, ste med drugim morda naleteli tudi na omembo čuječnosti, ki jo preizkušam tudi sama v praksi ter jo zato, ker od nje dobivam sama veliko, lahko priporočim kot način za izboljšanje vašega duševnega blagostanja.... Continue Reading →

Naučite se obvladovati stres: preprosta sprostitvena tehnika

Predstavljajte si, da se peljete po dobro znani cesti, ko se naenkrat vštric z vami pojavi hitro vozeč avtomobil, medtem, ko vam nasproti prav tako pelje avtomobil...   Trenutki do napetosti Da bi preprečili katastrofo, zavrete, hkrati pa upate, da... Continue Reading →

Nova paradigma za uspešno in zadovoljujoče doseganje ciljev

Zastavljanje ciljev in sledenje le-tem je ena od osnovnih vsakodnevnih dejavnosti, s katero se srečujemo prav vsi ljudje, in sicer na vseh področjih življenja: ko želimo izgubiti odvečne kilograme, ko želimo opraviti izpit, ko si želimo napredovanja v službi, ko... Continue Reading →

Blog at WordPress.com.

Up ↑